CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstai 25. helmikuuta 2010

pysy pelko


Olen alkanut pelkäämään
mutta tälle pelolle
en halua sanoa
"pelko pois",
koska tämä pelko on
hyvää,
se suojelee minua.

Olen alkanut pelätä,
miten isoja palasia tulevaisuudensuunnitelmistani
minun on leikattava pois,
jos jatkan tätä,
miten paljon menetän,
jos tämä jatkuu vielä vuosikausia.

Eilen katsellessani lapsuuskuviani
minä ymmärsin,
mitä minulta puuttuu
ja kohta puuttuu vielä enemmän.
Minä en voi saada onnelista lapsuuttani
takaisin
mutta voin saada
läheiseni voimaan paremmin
alkamalla elää itse
ja saada sen saman
lapsenomaisen hymyn kasvoilleni,
kun vain uskallan,
uskallan ottaa harppauksen eteenpäin.

Miten paljon kaikkea olenkaan menettämässä,
miten valtavasti
olen rikkonut itseäni ja läheisiäni.
En halua syyllistää itseäni liikaa
mutta
haluan herätä
ja ymmärtää
ja nähdä.

Ja nyt minä sen vasta ymmärrän,
ihan tosissani,
täysin.
Sen, miten paljon ihanaa
minulla saattaa olla vielä edessäni
ja että jos jokin estää
haaveitani toteutumasta,
se on sairaus
ja minun on jaksettava kiskoa se
pois
juurineen.

Ja minä toivon,
että tekin jaksatte.
Koska sairaus sammuttaa niin monia valoja.


6 kommenttia:

  1. Viimeinen rivi on niin totta. Mutta me loistetaan vielä niin kirkkaasti, ettei me sammuta tämän takia.

    VastaaPoista
  2. Mä samaistuin sun tekstiin, toi on niin totta.
    Kelvoton kirjotti "mutta me loistetaan vielä niin krikkaasti, ettei sammuta tämän takia."

    Haluan vain sanoa, että niin vielä? Mutta kauan riittää siihen että me sammutaan, eikä loisteta enää, kuihdutaan pois. Mä en halua sitä.
    Ihanaa nähdä et ajattelet noit "parantumis myönteisesti" älä kadota sitä, nyt kun saat tuosta kiinni, alkaa pitkä matka parempaan, joten tavoittele sitä ♥ usko pois, lopussa kiitos seisoo!

    VastaaPoista
  3. nyt olet totuuden äärellä lapsikulta.
    olen ylpeä sinusta <3

    VastaaPoista
  4. Mullakin olisi elämä edessä...ehkä pitäisi alkaa katsoa sitä kohti.

    VastaaPoista
  5. Minä ainakin aion vielä jaksaa, minä aion jaksaa vielä sytyttää monia sammuneita valoja. En enää halua hukata hetkeäkään täällä pimeydessä, tämä ei ole meitä varten. <3

    VastaaPoista
  6. Nämä ajat eivät ole meitä varten. Noh Toivottavasti paranet.

    VastaaPoista