CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 3. helmikuuta 2010

ja minä en vain vieläkään osaa keksiä otsikoita

Minulla on lähipäivinä ollut
niin monenlaisia oloja.
Olen tuntenut itseni onnelliseksi,

nauttinut pienistä asioista,
nauranut
ja tehnyt kaikkea,
mitä voi kutsua oikeaksi elämäksi.
Sen lisäksi olen itkenyt
ja pelännyt

ja tuntenut itseni niin kovin vialliseksi
ja virheelliseksi.

Täällä tuoksuu pulla,
enkä tiedä mistä se tuoksu tulee.

Ja välillä pelkään niin,
että olen vain ikuinen
lokakuu,
enkä koskaan osaa olla
täynnä valoa.




3 kommenttia:

  1. minulle sinä olet kaikkea muuta kuin harmaa ja sateinen lokakuu.

    VastaaPoista
  2. Voi sinä olet joku muu, sinä et voi olla lokakuu, ainakaan meille. <3

    VastaaPoista
  3. tunteet ja olotilat ovat kauniita, nauti niistä, tuo sisäinen valosi näkyviin. Meissä kaikissa on valoa.

    VastaaPoista