CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstai 28. tammikuuta 2010

ajatuksia, joita ei saisi ajatella


Olen taas tänään ajatellut
sairaampia juttuja kuin aikoihin.

Eilen minua vain alkoi odotushuoneessa ahdistaa
vaaleatukkaisen tytön

ihanaisen kapeat jalat

ja pitkästä aikaa
minun teki

toden totta

mieli peittää koko kroppani.

Nyt minä olen liikkunut ja liikkunut,

niin, että sattuu ja olen kirjoittanut googlen hakukenttään
rumia hakusanoja
ja minua oksettaa ajatella,
miten sairaita asioita
olen taas ajatellut.

Mutta minä en anna itseni
enää pudota sinne,
missä olen ollut.

En minä vain voi tehdä sitä.
Minähän haluan olla onnellinen.
Lukea lauantaiaamuisin kirjaa

ja nauttia jokaisesta hassusta sanasta,
syödä aamupalaksi lempijogurttiani

ja lempimysliäni,

jaksaa tehdä muutakin kuin istua
ja tehdä rakkaita asioita.

Haluanhan?

Haluanhan haluanhan haluanhan?

Oi onni,
älä mene pois.


4 kommenttia:

  1. Haluat sinä! Ja minä haluan tukea sua siihen.

    Ja ihan totta, ei kai minun pitäisi laihduttaa. On vain niin kummallista, että olen normaalipainoinen tai ei kummallista, vaan inhottavaa. Olen tottunut siihen, että pitää olla alipainoinen ja laihduttaa heti jos on normaalipainoinen. Se on hullua, ymmärrän sen, kun kovasti yritän järjen murusillani ajatella.

    Olen niin ylpeä sinusta. Olen varmaan sanonutkin. Otat nyt apua vastaan ja kuljet sinne, missä onni on. Älä anna tyhmien sairaiden juttujen pilata nyt hyvää alkua! <3 Mieti mihin tuhlaisit lahjojasi! Ne hukkuisivat sairauden syövereihin. Sun kaunis lauluääni ja sinä kokonaisuudessaan menisit ihan hukkaan!

    (...ehkä minäkin vielä joskus pääsen tästä)

    VastaaPoista
  2. Totta kai sinä haluat! Ja minäkin sydämestäni toivon, ettei sinun onni katoa. Haluan että olet iloinen ja hymyilet vain sellaisille tytöille odotushuoneessa. Ei sinun tarvitse vajota takaisin sinne mistä olet jo päässyt ylös. Olet ihana rakas hyvä kiva mukava juuri tuollaisena. Kaunis olet. Mau.

    VastaaPoista
  3. Voi kyllä sinä haluat, sinä haluat sitä todella paljon, niin minäkin haluan nauttia elämästä ja niin haluat sinäkin, olen siitä varma.

    Jaksa vielä hiukan tyttö pieni, se on vielä vaikeaa, mutta se ei tarkoita, että se olisi aina. <3

    VastaaPoista