CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikko 13. tammikuuta 2010

oh


Tänään tapahtui semmoinen juttu,
jota en ollenkaan osannut odottaa.

Se säikäytti minut
ja tuntui silti helpottavalta
ja samaan aikaan
tunsin itseni
sinivalaaksi '
mutta mutta asiaan:
menkat!

Ne ovat palanneet tauoltaan
ja olo on niin kovin ristiriitainen.
Tekisi mieli juosta kadulle
ja huutaa riemusta
jihuuuuuu jihuuuu,
koska ravitsemusterapeutin mukaan niiden odotettiin tulevan
vasta
aikaisintaan siinä neljän kilon päästä
ja hyvin mahdollisena pidettiin, että jotta saan taas kokea
nämä mahakivut, kiukkuilut,turvotuse
t ynnä muut naiselliset ihanuudet,
saattaisin joutua keräämään itseeni
jopa kymmenen kiloa lisää.
Tietysti tunnen itseni myös epäonnistuneeksi,

koska nimenomaan menkat
ovat olleet minulle se syy,
jolla olen edes joskus saanut seliteltyä itselleni,

että minulla on lupa syödä.

Nyt sitä syytä ei enää ole

ja minua pelottaa,
mitä tästä seuraa.

Minun on ihan hyvä olla tässä painossa.

Mutta ongelma on se, ettei se ole terveellinen
ja minun pitäisi kaiketi palanneista menkoista huolimatta lihoa hieman.

Tuntuu, ettei minulla ole siihen enää oikeutta.


3 kommenttia:

  1. Voi kun sinä ymmärtäisit että olet kaunis ihan minkänäköisenä tai kokoisena tahansa. Kauniita ihmisiä ei löydä helposti. Olen huomannut että mitä enemmän ihmisen on täytynyt taistella pystyäkseen elämään normaalia elämää, sitä kauniimpia he ovat sielultaan, sisimmältään.

    Kaikkea hyvää ja kaunista sinulle rakas ystävä. <3 Ennen kaikkea voimia parantua. :) Ehkä se valo pilkottaa jo huomenna.

    VastaaPoista
  2. Menkat ovat terveen kropan merkki.

    VastaaPoista
  3. Ei sinun vartalosi voi olla vielä terve. Ja sinulla on oikeus vielä tervehtyä, koska ei sitä tehdä ainoastaan menkkojen takia. Paljon voimien toivotuksia. <3

    VastaaPoista