CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantai 23. toukokuuta 2009

asioita, tunteita

Olen aloittanut tämän tekstin monta kertaa.
Aloittanut, tallentanut
ja aloittanut uudestaan seuraavana päivänä.

Kesälomaan on viikko
ja minä olen päättänyt
olla välittämättä kesällä siitä mitä syön.
Minä a
ion unohtaa, miten kalorit lasketaan.
Aion dipata mansikoita sokeriin vaikka joka päivä
ja juoda niitäkin limsoja, joista ei ole
light-versioita,
olla liikkumatta niinä päivinä kun laiskottaa
ja mennä vaa'alle vain, kun olen varma,
ettei se ahdista
tai jos silloinkaan.

Aion elää.
Keskittyä nauttimaan elämästä.
Nautti
maan ihmisistä
ja auringosta,
nauttia musiikista festareilla,
solmia uusia tuttavuuksia
ja maata auringossa.






4 kommenttia:

  1. Toivottavasti tästä tulee sinulle hyvä kesä! Toivon sinulle vain parasta. Onnea ja aurinkoisia päiviä elämääsi sinä kyllä ansaitset!

    Voimia, kulta pieni. <3

    VastaaPoista
  2. Oikein oikein lämpöistä, hyvänmakuista, keveää ja ahdistuksetonta kesää! Olet sen ansainnut. Lepää nyt rauhassa ennen lukiokoitoksia ja nauti elämästä. :)

    VastaaPoista
  3. ihanaa lokakuu. tänä kesänä sinä voit nähdä auringon

    VastaaPoista