CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntai 3. toukokuuta 2009

vappua ja pikkuisia parantumisia

Minun piti päivittää perjantaina,
mutta sanoin sitten itselleni päivittäväni lauantaina
ja nyt taitaa olla jo sunnuntai.

Vappu meni kivasti ja odotan jo nyt innolla
seuraavaa juhlapäivää, koulun päättäjäisiä,
jolloin kokoonnutaan taas samalla
monen monen kymmenen hengen porukalla.

Viini ei meinannut millään nousta päähän
ja kun se yhtäkkiä nousikin
salamannopeasti,
enkä olisi sittenkään tahtonut olla humalassa.

Kengistä irtosi pohjat
ja pussasin kaveripoikaa,
mutta kivaa minulla ainakin oli.

Olen syönyt kuin pieni sika,
mutten ole kirjannut yhtä ainuttakaan
suupalaa muistiin edes mieleeni.
Loppujenlopuksi annokset ovat olleet
kutakuinkin normaaleja:
eilen meni sukujuhlissa kaikennäköistä,
mutta minulle tuli liian töykeä olo,
kun meinasin kieltäytyä ensin kaikesta ruuasta.
Tänään olen juonut kupillisen kahvia
ja syönyt salaattia (jopa mozzarellajuustolla!)
ja ajattelin ehkä kohta ostaa jäätelön.

Mielestäni se yksi jäätelö ei tee minusta
yhtään huonompaa ihmistä.
Voin kai ostaa sen.






2 kommenttia:

  1. Olet oikeassa. Jäätelö ei ketään pahenna :)

    VastaaPoista
  2. Näin sitä pitää. Ihana teksti ja toivottavasti fiiliksesi ovat jatkuneet tälle viikolle. <3

    VastaaPoista