CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistai 10. helmikuuta 2009

häh










Olen ihan väsynyt tämän päivän
seikkailuista.
Kouluun, kaupungille, kotiin, kaupungille,
kirjastoon, konserttiin, kotiin.

En halua tiedää montako sataa grammaa karkkia
olen tänään syönyt.

Söin karkit, mitkä minun piti säästää torstaiksi
ja minun teki mieli tappaa itseni ihan silkasta
h ä p e ä s t ä.

Niin ei vain tehdä.
Jos ostaa karkkia torstaiksi,
ne syödään torstaina.
Ei tiistaina, vaikka tiistai alkaakin
hämäävästi t:llä.

Olen ihan sekaisin ruuan ja kaloreiden kanssa.

Kuulin, että syömällä 1200 kaloria päivässä
laihtuu paljon paremmin
kuin syömälle ne alle 500, jotka pyrin
päivittäin vetämään kurkustani alas.

Onko se oikeasti totta?

Kannattaisiko sitä yrittää?

1 kommentti:

  1. On totta, että ihmisen elimistö tarvitsee tietyn määrän rasvaa laihtuakseen. Mulla esimerkiks toimii parhaiten se, että en keskity kaloreihin vaan hiilareihin. Eli syön mahdollisimman vähän hiilareita (max.20g päiväs). Tai tollanen mua on ainaki auttanu aikoinaan, kun laihduin neljäs viikos 6kg tosta vaan. Söin kanaa, kananmunia, pähkinöitä jne. Kaikkea joissa on mahd vähän hiilareita. Tein vähän jumppaa ja kävin kävelyillä. Siin ei tarvinnu sillai riutua.

    Tulipa litanja:)

    VastaaPoista