CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantai 15. kesäkuuta 2009

sinä olet paras

Olen taas miettinyt kokonaan uuden blogin
aloittamista
tai koko bloggaamisen lopettamista.

En loppujenlopuksi osaa sanoa,

onko tästä blogista minulle hyötyä vai haittaa.
Yleensä jos vähänkin epäilyttää,
saattaisi olla parempi vain lopettaa.
Yritän vielä.

Viimeaikoina olen deletoinut koneeltani

kuvia kuolemanlaihoista tytöistä
ja kylkiluista

ihan silkasta ällötyksestä.
Olen katsellut kuvia malleista ja
ihaillut eniten niitä,
joiden kylkiluut eivät tunkeudu ihon läpi
yhtä pahasti kuin toisten.


En ole kestänyt katsella thinspiraatiokuvia
(sattuu sanoa koko sana).
En koe minkäänlaista tarvetta niille.

Tuntuu ainoastaan pahalta katsella,
kun joku voi niin pahoin.

Myös käsitykse
ni itsestäni on muuttunut
parempaan suuntaan.

Toki näen yhä usein harhoja peiliin katsoessa,
mutta esimerkiksi eilen
siivotessani vaatekaappia

en voinut kuin nauraa ja ihmetellä
löytäessäni ison L-kokoisen paidan,
jonka ostin ajatellen sen olevan
ehkä vähän
pieni ja lyhyt.

Se ylettyi polviin asti ja oli sellainen teltta,
etten tiedä soveltuuko se edes yöpuvuksi.


Vielä minä nousen tästä ja opin
arvostamaan itseäni.

Ainakin nyt tuntuu siltä.

Tässä on upeita tyttöjä:








Nyt, kun olen päässyt itse tähän pisteeseen,
tahtoisin niin auttaa teitä.
Tiedän
vain kokemuksesta, miten vaikeaa
ystävien auttava
an käteen on usein tarttua
ja miten va
ikeaa on uskoa
heidän sanoessaan,
että
sinä

olet
hyvä.

Muttakun sinä olet varmasti hyvä.
Omalla tavallasi paras.

Ette voi tietää,
miten ihanalta tuntuu,
edes hetken uskoa ihanien läheistenne sanoja
ennen kuin kokeilette.
Syömishäiriö on sairaus.
Se mitä näet peilistä, ei mitä luultavimmin

ole se, mitä sinä oikeasti olet.

Oikeasti olet täydellinen.


4 kommenttia:

  1. Viimeiset sanat nostivat kyyneleet silmiini. Yritän pohtia viimeistä lausetta, mutta jotenkin en osaa sisäistää sitä. Ehkä osaan joskus. Niin kuin sinäkin.

    VastaaPoista
  2. Itkin tätä lukiessani. Sinä olet itse hyvä.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. En tiedä mitä olen joskus ajatellut, kun olen ollut sitä mieltä, että kaikkein kauneinta on kärsimys oman ruumiinsa puolesta. Olin väärässä.
    Tuo on kauneinta ja ihailtavaa.Tahdon isona tulla melkein yhtä hyväksi kuin sinä.

    VastaaPoista