CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstai 19. maaliskuuta 2009

apua hakemassa

Minä istuin alas ja kerroin kädet täristen.
Kerroin miten pelkään ruokaa

ja sain vastaukseksi epämääräisiä
katseita
ja minulta kysyttiin nimeäni.


Kerroin sen
ja minulta kysyttiin lisää.
Oksentelenko?
Kuinka usein?
Koenko laihtuneeni? ( + sarkastinen äänensäv
y)

En olisi tahtonut riisua vaatteitani

ja kävellä kylmälle digitaalivaa'alle.

Koska
minä
olin

lihonut

2 kiloa
ja sata grammaa.


Sanoin kauhuissani:

"Kaksi viikkoa sitten se oli yli kaksi
kiloa vähemmän."

Minulta kysyttiin,
kuinka paljon karkkia
syön,
koska lihon niin valtavaa vauhtia.


Painokäyrä on iloisessa nousussa

ja olen kuulemma a
lkanut mukavasta lihomaan.

Ja nyt en valehtele sanaakaan.

Niin minulle sanottiin.


Minä katsoin käsiäni
ja lattiaan
ja käsiäni

ja seiniä

ja halusin kadota.


Päätin mielessäni:

minä lopetan syömisen kokonaan.


Minä kuihdun pois
ja te saatta haudata
minusta vain luut
ja nauraa,
sinne meni lihava tyttö.

Vaikka käsitykseni vartalostani
on
vääristynyt,

olen täysin hämmästynyt.


Minä olin kaksi viikkoa sitten alipainoinen.

Kun keräsin rohkeuteni
ja hain apua,
minä sain laihdutusohjeita.


Minä lopetan syömisen nyt.

Minulla on siihen lupa.

Ainakin melkein.

Luin sen niiden sanojen välistä.

Täytyy vain tyytyä siihen,
että
olen iso ja lihava.

Mutta helvetti

MINÄ KUTISTUN.

Lennän ilmapallona ilmaan.

4 kommenttia:

  1. voi ei! mihin sä oikein menit apua hakemaan, jos sut otettiin vastaan noin törkeästi? argh. ilmeisesti siellä ihmisillä ei ole mitään käsitystä mistään voi jumaleissön. >.< tekisi mieli marssia niiden luo ja pitää pieni palopuhe ja mätkiä vähän järkeä kalloon.
    voi hyvät hyssykät, pieni, älä lopeta syömistä. älä laiduta. älä ajattele olevasi iso. olet hyvä, sellaisena kuin olet. aivan sama mitä pari idioottia sanoo. *halaus*

    VastaaPoista
  2. Voi jeesus mitä ammattitaidottomuutta!!!! Tuollaisia ihmisiä ei saisi ikinä päästää terveydenhoitajaksi, suutun ihan puolestasi. Tiedäthän, että olit äärettömän rohkea hakiessasi apua? Sitä sinä olit. Ymmärrän hyvin tuon halusi laihtua, mutta ajattele jooko pieni järkevästi; et sinä sillä pääse yhtään mihinkään. Älä anna jonkun asiaansa osaamattoman mamman, joka on päästetty terveydenhoitajaksi, lannistaa sinua tai kävellä ylitsesi. Voidaan perustaa vaikka yhdessä "vihataan lokakuun koulun terveydenhoitajaa" -kerho kostoksi, mutta itsensä kiduttaminen kostokeinona ei ole ratkaisu.

    Uskon, että tiedät sen itsekin - syömisen lopettaminen ei auta nyt yhtään mihinkään. Paljon voimia sinulle, niitä sinä tarvitset.

    VastaaPoista
  3. Yhdyn edellisiin. Vaikka tuo täydellisen hienoa p*skaa puhuva tätsy ei ymmärrä näemmä mistään mitään ja on hakenut koulutuspaperinsa varmasti jäteastiasta, älä kosta sitä itsellesi. Sinähän haluat nähdä valon? Sinähän haluat olla onnellinen? Älä välitä. Kyllä hän joskus ymmärtää ehkä virheensä, mutta nyt kaikkein tärkeintä on, ettet kadota haluasi parantua. Voimia<3

    VastaaPoista
  4. Olen täysin samaa mieltä edellisten puhujien kanssa.
    Paljon voimia. <3
    Toivon niin paljon ettet nyt antaisi parantumisen mahdollisuuden karata pois. Ethän...?

    VastaaPoista