CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantai 26. syyskuuta 2009

heihei ankeat aamut


Olen iloisesti yllättynyt ja kiitollinen viime postauksiini
saamista kommenteista.

Olette ihania, miau. ♥

Hyvä fiilikseni on jatkunut tänäänkin.

Aamulla söin muutaman keksin
ja
lähdin lyhyelle valokuvausreissulle ulos

ja lopulta tajusin kävelleeni melkein
koko kotikaupunginosani ympäri.

Olo oli kamalan virkistynyt ja
ah, kamera täynnä
kuvia kuvia kuvia,
syksyä!

Ensimmäistä kertaa vähään aikaan
tunnen tekeväni
muutakin kuin odottavani.

Tänään olen elänyt tässä hetkessä.

Nauttinut niistä ihanista asioista,
mitä minulla jo on.

Ja miten paljon lisää sitä onnea voisinkaan
saada niin pienillä teoilla.

Huomaan odottavani huomista eri tavalla kuin ennen.

En enää päivänä, jonka tahtoisin jo suorittaa
pois alta
vaan uutena ja ihanana.

Päivänä, jona saattaa ihan hyvin tapahtua
pieniä ihmeitä.

Minä uskon, että voin parantua.
Olen lukenut onnesta menetysten jälkeen,
uusista aluista ja taistelun voittamisista.

Minä uskon niihin kaikkiin.

Ne kaikki voivat tapahtua meille.



4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos <3 ! Täysin samaa voin sanoa sinun blogistasi, ja tämä ei ole pelkkä kohteliaisuus vaan tosiasia.

    Kirjoituksiasi lukiessa tulee sellainen olo, että haluaisi vain lähteä ulos ja imeä sisäänsä syksyä ja elämää. Niin varmasti teenkin nujerrettuani tämän flunssan.

    VastaaPoista
  3. Hetkessä eläminen on kivaa.
    Minäkin koin tavallaan sellaisen kun istuin eilen pimeässä leikkipuistossa, kuuntelin musiikkia ja poltin tupakkiani loppuun. Kaikki jotenkin tuntui niin helpolta ja kauniilta.

    Voimia ja aurinkoa syyspäiviisi, pikkuinen. Olet tärkeä. <3

    VastaaPoista
  4. ja minä taas olen tavattoman ylpeä siitä, että sulla on uskoa vielä jäljellä. uskon myös, että onni rakentuu pieniltä tuntuvista jutuista, joilla on todellisuudessa paljon enemmän merkitystä. joskus ajattelin, että onnellisuus on yksi iso möhkäle, jonka omistaa tai muutoin sitä ei vain ole. mutta eihän se niin mene, ei kukaan voi tulla sanomaan että tässäpä sinulle nyt yksi onni, ole hyvä. sen voi itse rakentaa sen näköiseksi kuin haluaa. rakennetaan meille kaunis onni.

    jaksa vain taistella, pieni. (kiitos myös kommenteistasi)

    <3

    VastaaPoista