CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantai 4. syyskuuta 2009

miauu kiitos


Kiitos viime postauksen kommenteista.
Olin melko varma,
ettei teitä lukijoita
enää pahemmin ole,

mutta teitä olikin ja se ilahdutti!
Pus. ♥


Tänään olen hymyillyt melkein

koko päivän kilpaa auringon kanssa.

(Tosin välillä kyllä satoi ja nyt on harmaata

ja olen ilman muuta iloisempi kuin
tuo tyhmä ja harmaa ilma!)

"Sä oot niin nätti!"
Minulle vielä aika tuntematon tyttö
totesi minulle tänään.

Ja menin ihan sanattomaksi.

Kuulen sellaista niin harvoin.
Oi pus pus pus kiitos sille tytölle.
Olen tuntenut itseni
ihan riittäväksi
koko päivän ja minä ihan tosissani
mietin äsken, että tänään alan

taistella ihan täysillä tätä kaikkea sairasta vastaan.

1 kommentti:

  1. ihanaa päättäväisyyttä ja määrätietoisuutta, ihanaa että jaksat taas taistella! joskus sinusta tulee vielä maailman onnellisin tyttö ja silloin paistat vielä kirkkaammin kuin se kilpaileva aurinko. voimia <3

    VastaaPoista