CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantai 5. syyskuuta 2009

ystävänetsintäilmoitus


Vaikka mulla on iso joukko ihania ystäviä,
kavereita ja muita tuttuja, tuntuu musta silti niin kovin hurjan
kovasti siltä,
että kaipaisin välillä vaihtelua,
jutteluhetkiä ihan uusien tuttavuuksien kanssa.


Olen tutustunut blogini ansiosta
moneen
ihanaan ihmiseen,
joista pari olen tavannutkin
ja voivoi miten kovasti haluaisin tavata
teidätkin,
joiden kanssa olen päässyt juttelemaan
toistaiseksi
vain netissä.

Minua saa pyytää kahville ja
minulle saa kirjoittaa kirjeita
ja lähettää sähköpostia
( vesivareja@windowslive.com )
ja meseosoitteenikin voin antaa sähköpostitse
tai vaihtoehtoisesti lisäillä teitä.

Ja sellaisetkin, joiden kanssa
olen jo vaihtanut meseosoitteita tai muuta sellaista:
minulle saa aina jutella.
Ilahdun varmasti. ♥

En halua kuulostaa ilkeältä,
mutta yritän kaikin voimin parantua syömishäiröstäni,
enkä siksi jaksaisi kuunnella kenenkään
pro-anan juttuja, koska
tiedän tässä vaiheessa olevani hyvin
altis kadottamaan koko parantumismyönteisyyteni
pikkiriikkisten juttujen takia.
En myöskään vaadi, että olisit kokenut samaa.
Pääasia on se,
että ymmärretään toisiamme ja meillä on puhuttavaa.
:----)

Miau, eipä minulla muuta tällä kertaa.

6 kommenttia:

  1. Oi miten ihana olisi jutella. Mutta juttuni eivät ole mitään parasta parantumisen edesauttamista. Ja haluan että paranet<3

    VastaaPoista
  2. juttelisin tosi mielelläni mesessä ainakin. yritän kai parantua vaikka koko sairauden myöntäminenki on vaikeeta mut en ainakaa mitää pro-anaa höpötä. naurettava ja etova koko sana.
    mun mese on way2cool4u@windowslive.com jos haluut jutella.

    VastaaPoista
  3. kuulostatpa mukavalta! ihihih.

    VastaaPoista
  4. olisi kyllä varmasti mukavaa vaihtaa joskus sana jos toinenkin. jos vaan haluat, voit pistää mulle mailia osoitteeseen: annsepp@gmail.com Mä kyllä kuuntelen ja yritän parhaani mukaan vastata. <3

    VastaaPoista
  5. Huomasin että meidän yhteydenpito on jäänyt vähän vähille. Anteeksi siitä. :)
    Minulle saa aina laittaa viestiä tai soittaa. Tai puhua mesessä yms. Vastailen viesteihin saldotilanteen mukaan.

    Voimia parantumiseen, pikkuinen. ♥

    VastaaPoista
  6. olisi ihana tutustua paremmin. jos minä vain kelpaan.

    <3

    VastaaPoista